Priser hero content image

Carglass® - en del af Belron

BOOK TID

Carglass® er en del af Belron - en global koncern, som er førende eksperter i reparation og udskiftning af bilglas. Du bestemmer, om vi skal komme til dig, eller om du vil komme ind på et af vores 15 værksteder.

Belron® beskæftiger 30.000 mennesker og har ansatte i 39 lande. Vi betjener 127.000 kunder hver uge verden over med vores mobile service og skifter årligt 9,3 mio. ruder. I gennemsnit reparerer vi 8.500 stenslag hver dag, og vi udfører et job hvert tredje sekund døgnet rundt.

I hjertet af alt, hvad vi gør, er vores forpligtelse til altid at levere kundeservice i verdensklasse. Vi måler kundetilfredsheden i alle vores aktiviteter ved at spørge kunderne om at bedømme os baseret på spørgsmålet:

"Hvor sandsynligt er det, at du vil anbefale os til en ven eller kollega?" Vi er utrolig stolte af vores globale score på over 80,5%.

En af grundpillerne hos Carglass® er, at vores teknikere altid skal have adgang til det rigtige glas af den højeste kvalitet. Mere end 95% af ruderne er altid tilgængelige fra vores lager, og vi har mere end 3,5 millioner ruder på lager.

Optimér dit udsyn med nye vinduesviskere

Kører du rundt med en glasskade? Ofte bliver viskerbladene skadet som følge af stenslag. Carglass® tilbyder kvalitetsviskerblade fra Bosch. Du kan tilkøbe dem når du booker din tid hos os. Vi monterer dem for dig!

Prisen er 349,- for et sæt!

VORES VÆRDIER

Carglass® mål er at være det oplagte valg til reparation og udskiftning af bilglas. Hos Carglass® handler vi etisk og med integritet i alle henseender af vores arbejde. Vi er stolte af den tillid vores kunder, medarbejdere og samarbejdspartnere viser os, og vi vil altid gøre vores ypperste for at opretholde dette.

Carglass® værdigrundlag er at bidrage til en positiv samfundsudvikling. Det gør vi ud fra fire vigtige ansvarsområder som alle ligger til grund for vores daglige arbejde i Carglass®. Disse fire ansvarsområder er vores miljø, at give tilbage, hvordan vi arbejder og grundlaget for det hele - vores medarbejdere.

Carglass® har gennem koncernen Belron underskrevet FN's Global Impact. Vi kan derfor stolt sige, at vores globale virksomhed og strategi går i tråd med Global Impact's 10 principper om menneskerettigheder, arbejdsret, miljø og antikorruption. Vi dokumenterer og publicerer årligt vores fremskridt inden for de 10 principper.

Klik her for at læse den seneste rapport.

Du kan læse mere om vores CSR arbejde her.

Belron Way Of Fitting

The Belron Way of Fitting er en patenteret process, som udvikles af Belron Technical. The Belron Way of Fitting indebærer, at alle job bliver lavet på samme måde ved at bruge de samme værktøjer og processer for at opnå Belrons høje kvalitet, uanset hvor du vælger at få arbejdet udført.

Det vil sikre:

  • Øget sikkerhed for vores teknikere og dig som kunde.

  • En gennemgående høj teknisk kvalitet af Belrons førende standard.

  • Fortsat udvikling af den service vi tilbyder vores kunder.

Vi arbejder løbende med the Belron Way of Fitting for at sikre, at vi altid er et skridt foran. En vigtigt del af dette er at give vores teknikere brancheledende værktøj for at hjælpe os med at yde vores bedste ved hvert job.

Belron Technical

For at udvikle ny teknik og højne branchestandarden findes vores forsknings- og udviklingsafdeling Belron Technical. I Belron Technical arbejder man med innovation og forskning for at komme på ny kundskab og teknik til the Belron Way of Fitting.

Belron Technical har ansvaret for at:

  • Identificere og implementere best practice for reparation og udskiftning af bilglas.

  • Udvikle innovativt værktøj for at sikre kvalitet og sikkerhed.

  • Forske i videnskaben bag

     

     

    i biler.

CSR

Vi er klar over, de ting vi gør påvirker miljøet både lokalt og globalt. Derfor går vores CSR arbejde i Carglass® aktivt med at lære mere om vores påvirkning på miljøet, og hvordan vi kan blive bedre på området. Altsammen for at tage så meget ansvar, som virksomhed, som muligt.

Hos Carglass® og i hele Belron-koncernen arbejder vi efter princippet 'Reparation først'. Det betyder, at vi, så vidt muligt, forsøger at reparere din forrude frem for at skifte den. Vi har beregnet, at en reparation af stenslag udleder op til 44kg mindre kuldioxid end en udskiftning.

I løbet af 2015 blev der lavet 3 millioner reparationer på tværs af koncernens værksteder rundt om i verden, hvilket betød en besparelse i udledning på 126 000 tons. Du som kunde har også mulighed for at reducere din påvirkning af miljøet. Det kan du gøre ved at få repareret din glasskade, inden den løber og skal udskiftes!