For at give dig den bedste oplevelse, bruger vi cookies på vores hjemmeside. Ved at klikke rundt på sitet accepterer du brugen af cookies. Hvad er cookies?

Spørgsmål og svar

1. Jeg har booket en tekniker. Hvornår ankommer han?

Teknikeren ringer ca. ½ time før ankomst.

2. Det ser ud til, det bliver regnvejr, når Jeres tekniker kommer. Hvilken form for overdækning har I brug for?

Vi har brug for at stå overdækket, så der ikke kommer regn på bilen, mens teknikeren arbejder med den. Der skal være en meter på begge sider af bilen, så teknikeren kan komme rundt om bilen.

3. Jeg har booket en tid og vil gerne lave en ændring i min aftale. Hvordan gør jeg?

Du er altid velkommen til at ringe ind til os på tlf. 70 13 99 11, så kan vi hjælpe med at lave de nødvendige ændringer i din aftale. Du kan også sende os en mail på carglass@carglass.dk, hvor du beskriver, hvilke ændringer du vil lave. Så bekræfter vi ændringen på mail.

4. Hvad dækker Jeres garanti?

Hos Carglass yder vi livstidsgaranti på det udførte arbejde samt 2 års garanti på materialer. Se Carglass® generelle salgs- og leveringsbetingelser for yderligere oplysninger om vores garanti.

5. Hvilken kvalitet af rude bruger I?

Vi bruger udelukkende OE-godkendte ruder. Det betyder, at ruderne kommer fra glasfabrikker, som bilfabrikkerne har kvalitetsgodkendt.

6. Jeg skal selv betale, når jobbet er udført. Hvordan kan jeg betale?

Du kan betale kontant, med kort eller via MobilePay. Alle teknikere har adgang til en dankortterminal. Af hensyn til teknikerens sikkerhed, anbefaler vi betaling med kort eller via MobilePay.

7. Jeg har fået udført et job og har spørgsmål det udførte arbejde. Hvad gør jeg?

Du er altid velkommen til at ringe ind til os på tlf. 70 13 99 11, hvor der sidder en kunderådgiver klar til at hjælpe dig. Du kan også sende os en mail på carglass@carglass.dk, så bliver du efterfølgende ringet op.

8. Er min bil klar til afhentning?

Det afhænger af, hvad der skal laves. Et stenslag tager ca. 30 minutter at udbedre, et forrudeskift ca. 2 ½ time og en bag- eller siderude ca. 1 ½ time, før bilen er køreklar.

9. Jeg har booket en tid på Jeres værksted. Hvornår kan jeg komme med min bil?

Du kan komme med din bil, når det passer dig dog senest på det aftalte tidspunkt. Hvis du kommer uden for vores åbningstid, så har vi en nøgleboks, hvor du kan lægge nøglen.

10. Hvornår har I åbent?

Telefonen er åben alle hverdage mellem 7.30 - 18.00. Vores værksteder er åbne alle hverdage mellem 8-16.

11. Hvor ligger det nærmeste værksted i forhold til mig?

Vi har værksted i Brøndby, Næstved, Odense, Esbjerg, Århus, Herning, Randers, Hobro og Ålborg. Hvis du gerne vil finde ud af hvilket værksted, der er nærmest dig, så brug vores afdelingssøger her

12. Hvis jeg gør brug af min forsikring, vil det så påvirke min bonus eller mit præmietrin?

Hvis du har friskade- eller glasdækning i kaskodækningen, så vil en glasskade ikke påvirke hverken din bonus eller dit præmietrin.

13. Hvorfor er der ingen priser på hjemmesiden?

Prisen afhænger af flere forskellige faktorer såsom skadetype, hvilken type rude, der er tale om og om du har glasdækning eller ej.

Du er altid velkommen til at benytte vores live chat, sende en email eller ringe til os for at få oplyst en pris på lige præcis din glasskade.

14. Betaler man for at Carglass kommer ud?

Hvis du har glasdækning, så koster udbedringen af skaden som udgangspunkt ikke noget for dig. Skal du selv betale for udbedring af skaden afhænger prisen af, hvor din bil er forsikret eller leaset – du får skaden udbedret til samme pris som dit forsikrings- eller leasingselskab har forhandlet sig til hos os.

Foretag en tidsbestilling nu

Det er hurtigt og nemt at foretage en tidsbestilling online nu.

Bestil online nu


Kontakt os

Ring til os på 70 13 99 11.

Du kan også kontakte os via e-mail


  • Facebook
  • YouTube