Reparationsaftale
Eksisterende reparationsaftale

Eksisterende reparationsaftale

Er du blevet forhindret og har brug for at foretage en ny tidsbestilling, eller har du brug for hjælp til at finde vej til en af vores afdelinger, så kan du få hjælp på disse sider.

Kan du ikke finde den information du søger i denne sektion, eller foretrækker du blot at ringe til os, kan du henvende dig på tlf. 70 13 99 11. Mellem kl. 08 og 17 på hverdage vil en af vores kunderådgivere hjælpe dig med at løse dit problem. Hvis du ringer udenfor vores normale arbejdstid, kan du lægge en besked, hvorefter du vil blive ringet op af en kunderådgiver den næstkommende arbejdsdag.

Vil du ændre en tidsbestilling?
Find adressen på en Carglass®-afdeling og få vist ruten
Se, hvordan Carglass® reparerer eller udskifter en beskadiget bilrude
Med en Carglass®-garanti er der ikke grund til bekymring
Priser hos Carglass®
EmediateAd